Avatar billede Isabell Larson Praktikant
08. februar 2018 - 11:03 Der er 2 kommentarer

min skærm bliver grøn ved videoafspilning??

Hej.
jeg har fået det problem at når jeg skal se en video, film/serie eller reklamer på enten Spotify, youtube Netflix eller viaplay m.m. Bliver min skærm helt grøn, og ellers bliver det bare helt mørkt så jeg kun lige kan skimte hvad der sker, på min skærm.
Det er forresten en MacBook Air.

nogen der ved hvad der er galt??
På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede jalved Ekspert
09. februar 2018 - 19:13 #1
Avatar billede Isabell Larson Praktikant
11. marts 2018 - 09:46 #2
det er desværre ikke det der er problemet men tak for svar:)