Avatar billede tingholm Mester
09. februar 2018 - 16:20 Der er 1 løsning

SSD til lagring af overvågningsvideo?

Hej Eksperter
For at minimere støj og strømforbrug overvejer jeg at skifte disken på mit kameraovervågning ud til SSD, men overvejer om det vil give problemer da der jo skrives konstant på disken?
Andet i tænker jeg bør overveje i forbindelse med et evt skifte?
Avatar billede milter Ekspert
09. februar 2018 - 20:39 #1
Jeg er ikke ekspert på det område, der drejer sig om overvågning, men tilsyneladende er dit spørgsmål udelukkende hardwarerelateret.
Så nej, det vil ikke give problemer mht. skrivning på SSD'en. Det eneste, du derudover skal tænke på, er anskaffelsespris. En SSD er stadig en del dyrere end en HDD pr. GB.
Hvad overvåger du, og hvilken hardware bruger du nu?