Avatar billede hadro Novice
09. februar 2018 - 18:17 Der er 6 kommentarer

Billedet indsat i mail

Jeg har et spørgsmål der burde være simpel at løse, men kan simpelthen ikke finde svaret
Når jeg vil sende en mail og vedhæfte et billede, bliver det sat ind i mailen istedet for som  vedhæftet fil. Har haft mange iphones hvor de aldrig har gjort det, men det gør de nu permanent.
Har prøvet at fjerne signaturer, men det hjælper intet.

Nogen der har en idé ?
Avatar billede Mathias Neessen Juniormester
09. februar 2018 - 19:02 #1
Jeg mener ikke du kan vedhæfte billeder i IOS 11. men hvilket IOS køre din iPhone med?
Avatar billede INK Ekspert
09. februar 2018 - 20:06 #2
Jeg mener kun det er på Apple udstyr du ser billedet som indsat i mail. Modtageren af mail vil på ikke Apple enheder se det som vedhæftet fil.
Avatar billede milter Ekspert
09. februar 2018 - 20:54 #3
#2.

Jeg modtager af og til billeder via mail fra min søster og svoger, som sender fra iOS og OS X. De fleste gange ankommer billederne som en del af mailen, og jeg må højreklikke > "Gem som"  for at gemme billederne på min PC.
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2018 - 06:13 #4
billedet ER vedhæftet.
at mail-viseren viser billedet som en del af mailen, betyder ikke at det ikke er vedhæftet - det er det, for alt i mailen er bogstaver, og billedet er encodet som base64
Avatar billede hadro Novice
14. februar 2018 - 10:25 #5
Det må være en eller anden indstilling. Har en kammerat telefon som også kører nyeste, når han sender en mail og væger et billede fra foto albummet på sin pc, så kommer den som vedhæftning i mailen.
Når jeg sender, kommer billedet bare sat ind i mailen
Avatar billede hadro Novice
14. februar 2018 - 10:26 #6
Hov lige et par rettelser

Det må være en eller anden indstilling. Har en kammerat telefon som også kører nyeste IOS, når han sender en mail og vælger et billede fra foto albummet på sin iphone, så kommer den som vedhæftning i mailen.
Når jeg sender, kommer billedet bare sat ind i mailen