Avatar billede Kp1968 Praktikant
09. februar 2018 - 23:55 Der er 9 kommentarer

Vpn og stofa

Hej. Jeg er ofte i Norge og har derfor købt hide my ass i den tro at jeg kunne se benytte mit stofa abonnement og se tv via net. Når jeg prøver at se tv så siger app’en at jeg skal være i Dk for at se tv error code 1110029. Kan man undgå dette eller er det en spære der ligger i app’en? Jeg har sat location til dk I HMA.
Avatar billede 450025 Ekspert
10. februar 2018 - 00:10 #1
Ingen kommentar til det du skriv, mitt ståsted er Thailand, jeg har brukt mange VPN
men igen klare og slå Safer VPN jeg er Dansk selv, har tilgang hvor jeg er enten i Norge, på Malta, eller Singagapor, har brukt det i 3 år nå, anbefalt det for mine venner har ikke hørt en klage enda.
Det er Brukervennlig, Utrolig Stabilt, innstalasjon det kan ikke bli enklere, god Sørvis fra Support men trenger dem ikke.
Bare når man ønsker og Takke for en fantastisk flott program.
Dernest kan der være 5 brukere og hva gjør man ikke for gode venner, så jeg anbefaler det.
Bruker man Hide my ass ja da er man opptimist. Sorry.
Arne.
Avatar billede Uvanga Ekspert
10. februar 2018 - 05:51 #2
Jeg har i flere år anvendt Cyber Ghost VPN, og ser uden problemer dansk TV i udlandet. Det er en betalings udgave, men du kan prøve Cyber Ghost gratis i en uge. Jeg har gode erfaringer med denne VPN, og kan anbefale den.
Avatar billede 450025 Ekspert
10. februar 2018 - 06:31 #3
Så flott da Uvanga denne kjenner jeg ikke til, men her på mitt ståsted har jeg nok prøvd dem fleste, nå er der god internet  stor sett over alt, men her i Thailand er det heller dårlig dem fleste steder særlig i nord.
Man får ofte det en betaler for også.
En av dem beste Express Vpn som er helt på topp måtte gi opp her, god hjelp fra

Support dem virkelig prøvde men sa Sorry beklager ikke alle steder det funker. men god sørvis tross det ga vi opp.
Men SafferVpn gikk bare rett hjem, nå har jeg fiber ok men jeg hjalp en Venn her, nettet var elendig utrolig dårlig, han bare hygger seg i dag har ingen problemer, netflix har han også, derfor anbefalte jeg dette programmet til tråstarter.

Men for all del det er eget valg  og treng ikke høre på Fagfolk vet du ønsker han lykke til.
Ha en fin dag.
Arne.
Avatar billede Uvanga Ekspert
10. februar 2018 - 06:58 #4
Safer VPN har ganske gode anmeldelser, så lyder til at være et godt program.
En anden VPN der også ligger højt i anbefalinger er IP Vanish. Se en oversigt over deres servere her: https://www.ipvanish.com/servers/
Alt i alt er det også et spørgsmål om pris ("Man får ofte det en betaler for også")
Så der er masser af muligheder.
Avatar billede 450025 Ekspert
10. februar 2018 - 07:43 #5
Denne kjenner jeg godt til Uvanga den funka ja, men Ustabil til tider til mitt hjemland, Support var en lidt trasi opplevelse men kanskje feil person, vi er så forskjellig vi mennesker.

Dem har vert på meg flere gange siden og mitt svar nei Takk, jeg forlanger Kvalitet og betaler for det., jeg bruker SaferVPN helt fra start Surfer annonymt 365 dage i året, da jeg bestilte for 2 år fikk jeg et år som gave.

Det handler om kvalitet, tilbakemelding til selger, Derfor er jeg også på dette Forum, men nå fikk det en liten nedtur, dem henger opp Grønne strimler, det er tragi -
komisk det er mitt svar. Men hva gjør man ikke for og følge moten Kanskje ideen kommer fra Fesbook.

Nå har jeg gått en tur på 10 km der er 29 grader å vindstille, en øl og så blir det i svømme basenget, kanskje en øl  til, nei BAYER Sorry jeg glemte meg.

VPN den siste kan jeg være foruten men den første du nevnte kan være interesand, nå får vi sjå hva tråstarter gjør. Ha det godt.
Arne
Avatar billede Uvanga Ekspert
10. februar 2018 - 08:34 #6
Lidt inspiration: https://www.vpnmentor.com/
Hvis du vælger faneblad Best VPN får du en oversigt over Top10 VPN.
Avatar billede 450025 Ekspert
10. februar 2018 - 09:01 #7
Ok dette har jeg jobba så masse med ikke kom med denne, jeg prøver og hjelpe Trådstarter med noe av det beste som fins innen VPN godt nok egen erfaring og det gjør vi begge..

Er ikke det ok, vel da får han prøve selv det får være opp til han, om det er ønsket.

Jeg forstå ikke helt din tanke gang, er det så at vi skal hjelpe andre da veileder vi og gir det Beste vi har som råd og egen erfaring, gi 10 til er bare forvirring for stakkern. Er det et mål?

Nå hopper jeg av.
Arne.
Avatar billede Kp1968 Praktikant
10. februar 2018 - 10:56 #8
Hej igen. Jeg har nu prøvet med safer vpn. Den var enkel at installere men af hjalp ikke problemet. Jeg har en stor tv pakke hos stofa i dk og kunne godt tænke mig at benytte den i Norge men det lykkes ikke rigtig. Det er en app og det virker som om at der ligger en spærre i app’en som gør det umuligt at få tilgang via en vpn forbindelse
Avatar billede 450025 Ekspert
10. februar 2018 - 11:42 #9
Forstå deg i det du skriv her, lidt på kanten av mitt valg. Hvorfor jeg bruker Safervpn er fordi jeg er Norsk og trenger Tv fra mitt hjemland,  nu er jeg 81 år, 20 av dem var jeg Dansk fra Nestved på Sjelland.

Derfor er det ofte jeg også ser Tv fra denne kanten, Jeg har også tilknytning til England. Mine barn bor der, lidt Fotball gal ser du.

Om du forstår så er det stort sett Tv inkludert Sport som er i min inntarresse, og det klare SaferVPN  på en utrolig flott måte. bedre en mange andre.

Dernest er alt  anonymt med IP adresse og Surfing på nett fra jeg starter computeren og den blir slått av, det er adresse Oslo Norway lidt etter hvilket land som jeg bruker eller besøker men Safer står på konstant..
Ip adressen her blir aldri brukt på nettet, ingen skal vite hvor jeg er.
Håper denne opplysningen var brukbar for deg.

Og jeg satte stor pris på at du kom tilbake for meg, men tar jeg ikke helt feil så er dette også til nytte for andre som stiller samme spørsmål om bruken Av VPN.
Lykke til videre.
Arne fra Thailand..