Avatar billede fjorbak Seniormester
10. februar 2018 - 07:24 Der er 8 kommentarer

mine app

Hejsa min menu app er væk hvor finder jeg dem igen

mvh

Fjorbak
Avatar billede jakobdo Ekspert
10. februar 2018 - 08:17 #1
Prøv at kig på bagsiden, nogle gange kan den godt forsvinde derom.
Så skal man lige ryste den tilbage med det rigtige ryst.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. februar 2018 - 09:07 #2
Ved ikke lige om det er løsningen, men er den kommet til at blive i "tablet tilstand"?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. februar 2018 - 09:08 #3
#1 LOL :-)
Avatar billede fjorbak Seniormester
19. februar 2018 - 11:26 #4
Hejsa med jer jeg ventede faktisk at man som i gamle dage fik en mail når nogen havde reflekteret på et spørgsmål så det må i undskylde.
Hvad mener du med at den kører i tablet form, og hvordan ændres det

med venlig hilsen
Fjorbak
Avatar billede 220661 Ekspert
19. februar 2018 - 15:44 #5
Nede i højre hjørne ved siden af uret er der en meddelelses skærm. Hvis du trykker på den kan du se om den er i tablet mode hvis den lyser blå.
Avatar billede fjorbak Seniormester
15. juli 2018 - 10:08 #6
Hejsa undskyld mit sene svar den er IKKE blå og prøvede at aktivere men intet ændrede sig
Avatar billede 220661 Ekspert
15. juli 2018 - 14:50 #7
Har din pc ikke blevet opdateret her for ikke så længe siden? Det burde have løst problemet da det er en nyinstallation.
Avatar billede fjorbak Seniormester
15. juli 2018 - 16:30 #8
Hej med dig nej det er ikke en ny installation, og jeg fik ikke mine apps tilbage men opdagede forleden at pc ikke lukkede helt ned, men nu er mit tastatur og gået ned, mine tal virker ikke korrekt, så det kan blive resultatet at få den om installeret, men underligt der ikke findes et værktøj til at fjerne mine fjentligheder.