Avatar billede claus Juniormester
13. februar 2018 - 08:39 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Lyd ved opstart

- Hej

Bruger Firefox , og når jeg åbner google fremkommer der en lyd - ligesom
når en radio er tændt - ved godt jeg kan slukke på højtalerikonet , men har ingen ide om hvor den lyd kommer fra ? Har nulstillet og geninst. men resultatet er det
samme ? Jeg vil jo gerne have lyden helt væk når jeg starter Firefox. Har aldrig
haft det problem før , og bruger Firefox ofte. Hvordan fjerner jeg lyden - helt ?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. februar 2018 - 08:47 #1
Åbnes flere faner automatisk når du starter Firefox?
Avatar billede claus Juniormester
13. februar 2018 - 08:57 #2
nej kun én  - google.dk
Avatar billede klaudi Ekspert
13. februar 2018 - 09:42 #3
Det er google der er gået i OL-mode, min starter med "sus" i Chrome men ikke i Firefox!
Avatar billede NO1dane Mester
13. februar 2018 - 09:42 #4
Prøv at højre klikke på fanen og vælg slå fanens lyd fra...hvis det hjælper så er det softwaren...gør den det også hvis du bruger crome??
Avatar billede claus Juniormester
13. februar 2018 - 10:28 #5
Hej

Nu er Firefox helt sig igen ! Ingen lyd , men jeg ved faktisk ikke hvad der er sket
Anyway - tak for respons
Avatar billede NO1dane Mester
13. februar 2018 - 10:45 #6
Det var så lidt ..tak for svaret