Avatar billede ErikHg Ekspert
15. februar 2018 - 15:18 Der er 2 kommentarer

YouSee Musik i hhv. IE 11 og Google Chrome

Jeg har i nogen tid haft problemer med afspilning fra YouSee Musik.
Styresystemet er Windows 7 64-bit, og browseren er IE 11.
Problemet er at der i vissetilfælde kun afspilles de første to numre af et album.
Adskillige gange har jeg været i kontakt med YouSee, og der er oprettet sager ifm. problemet. Jeg er blevet rådet til af YouSee, i stedet for at anvende IE 11, så bruge Google Chrome. Jeg er ikke så meget for Google Chrome, og synes ikke at det skal være nødvendigt, at skulle anvende to browsere, bare fordi de hos YouSee ikke kan løse problemet.
Nu vil jeg høre om der er andre der har samme irriterende problem. På min Samsung mobil med Android er der ikke noget problem med afspilningen. Net-forbindelsen kører perfekt, og alt virker som det skal, altså lige bortset fra YouSee Musik, men det er også meget uacceptabelt.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. februar 2018 - 19:15 #1
På Android kører du så også via Chrome (evt i samsungs pakke). Så bare drop aversioner mod Chrome på pc - du har allerede givet google alle din data. Selv microsoft har droppet ie (de har lavet en helt ny browser til win10) så derfor gider andre firmaer ikke at bruge til på det.
Avatar billede ErikHg Ekspert
15. februar 2018 - 19:38 #2
YouSee har nu ellers ikke afvist at hjælpe med at få YouSee Musik til at fungere i IE 11. De har anbefalet Google Chrome, men med denne browser har der også været problemer.
Jeg har i dag 15/2 prøvet at afspille tre forskellige albums, i Chrome, og der har ingen problemer været. De to albums var netop de to hvor afspilning stoppede efter andet nummer. Medarbejderen jeg i dag talte med sagde også selv, at der har været problemer.