Avatar billede petzel Novice
15. februar 2018 - 18:28 Der er 1 kommentar

Outlook - Makro til valg af signatur.

Hej jeg kunne godt bruge lidt hjælp til en problemstilling som jeg har i outlook.

På min job pc har jeg 2 forskellige mail signatur.
De 2 signatur er er styret fra centralthold og skubbes ud hver morgen og middag fra IT afdelingen.. (Så den lette løsning med at ændre dem manuelt holder kun nogle få timer, så ændres de automatisk igen)

Signatur 1: Fuld signatur (benyttes ved ny mail)
Signatur : Forkortet signatur (benyttes ved svar og vidresend)

Problemstillingen:
Jeg ønsker altid den fulde signatur da jeg mener at den forkortet signatur er mangelfuld. Så jeg skal ha noget hjælp til at lave en makro..

Ønske når jeg trykker send udskifter signaturen til nr 1 (så signatur 1 altid benyttes.j

Alternativ en makro som udskifter signaturen til nr 1, men som jeg selv skal aktiver forud for send.

Giver det mening?

Jeg ser frem til et løsnings svar

/Anders
Avatar billede falster Ekspert
15. februar 2018 - 23:59 #1