Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. februar 2018 - 19:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hotmail nedlagt (Hvad med gamle breve) ?

Jeg kan forstå, at Hotmail er nedlagt -
Det er vist længe siden -
Jeg brugte den ikke ret meget.
Bruger G-Mail.

Men jeg kom til at tænke på - de gamle e-mails, man evt. fik. Hvad med dem ?
*
Hvordan er det nu : Hvilken e-mail tjeneste overtog Hot Mails plads ?
*
Jeg har totalt glemt det - Også at få de gamle e-mails.
Men det er vel også for sent nu ! Tror jeg ...
'
*
Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede Richard Thune Forsker
15. februar 2018 - 20:35 #1
Hotmail hedder outlook.live.com idag, men du kan logge på med din gamle hotmail adresse og kodeord.
Men uanset hvilken service du bruger overvej at bruge et mailprogram istedet for webmail, så har du en kopi af mailene på din computer også hvis servicen stopper.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
15. februar 2018 - 21:09 #2
T*A*K Richard ...