Avatar billede Flemming Novice
19. februar 2018 - 18:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Excelark med tabel med medarbejderdata.

Hej, er der en som kan hjælpe mig.
Jeg har en tabel i excel, med vores medarbejderes medarbejdernr., navn, adresse m.m.
I tabellen forefindes en kollone med en unik tekststring, ud for mine medarbejdere, men ikke for de øvrige medarbejdere.
Jeg vil gerne danne en celle en tekststring med alle mine medarbejderes medarbejdernummer, adskildt af ”, ”
Er der nogen som har et forslag – evt. VBA kode (hvis nødvendig) – så vil jeg være taknemlig.
Mvh Flemming
19. februar 2018 - 20:08 #1
Et skud fra hoften.
Forudsat dine medarbejdsnumre står i kolonne A og alle celler er udfyldt

Sub DanListe
  Dim c as range
  Dim s as string
  For each c in range("A1", Range("A1").end(xldown)).cells
    s = s & ","
  Next
  Msgbox s
End Sub
Avatar billede Flemming Novice
20. februar 2018 - 12:28 #2
Hej Thor. Super tak, det gav mig en god ide.
Mvh Flemming
20. februar 2018 - 14:33 #3
Super.
Overvejer du at markere spørgsmålet som besvaret?