Avatar billede michael_stim Ekspert
20. februar 2018 - 11:33 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Ingen nye opslag siden i går

Skal bare se om eksperten stadig fungerer eller det er ved at dö helt.
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. februar 2018 - 11:46 #1
Nej det ser ud til at eksperten lever og har det godt :-)
Var her inde så sent som i går aftes.
Avatar billede finb Ekspert
20. februar 2018 - 12:26 #2
Folk skal lige fordøje alle de geniale svar,
de får herinde
ha ha
Avatar billede INK Ekspert
20. februar 2018 - 12:29 #3
Ja, vi er i live, men det er mit indtryk, at Windows 10 efterhånden er så stabil, at behovet er aftagende.
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. februar 2018 - 12:50 #4
#3 Fin bemærkning ;-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. februar 2018 - 12:56 #5
#3
Njaa, nu er eksperten jo meget mere end win10. For 10 år siden var der mindst 30 oprettede spörgsmål pr time og folk stod i kö for at svare/hjälpe. Og spörgsmålene var om alt mellem himmel og jord. Deraf min kommentar/undren om at eksperten var helt död nu.

Nu syndes jeg de fleste spörgsmål omhandler enten excel eller "Er denne PC pengene värd, hvilken PC skal jeg välge?" osv.
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. februar 2018 - 13:35 #6
#5 Det vil jeg nu ikke give dig helt ret i.
Der er adskillige seriøse spørgsmål, lige fra folk der på eksperten er på "pratikantniveau" og op til "ekspertniveau".
IT-verdenen har utroligt mange facetter, og det kan være meget kringlet, det er vel også i bund og grund derfor eksperten er oprettet.
Tænk bare på hvor mange kategorier der er.
Jeg føler selv, at der er stor velvillighed fra andre brugere, og jeg prøver da også selv at hjælpe andre, men er jeg i tvivl holder jeg igen.
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. februar 2018 - 13:56 #7
#6
Nu startede jeg ikke denne tråd for at diskutere om eksperten er berettiget eller ej. Jeg syndes såmänd eksperten er god at have ellers ville jeg ikke bruge min tid herinde. Jeg ville bare checke om den stadig fungerede og komme med et surt opstöd om at den er ved at dö.

Alting var ikke bedre för, men eksperten var i hvert fald.
Avatar billede posten Ekspert
20. februar 2018 - 14:30 #8
det er der jo MANGE  meninger om #6 det vigtige hér er at  de problemer vi ALLE kan møde bliver løst ved FÆLLES hjælp jeg er én af dem der IKKE kan undvære siden og håber den består fremover
Avatar billede milter Ekspert
20. februar 2018 - 14:44 #9
#7.

Antallet af "how- to" artikler på nettet er også steget gevaldigt gennem de sidste ti år, og måske er mange flere efterhånden blevet bedre til at finde og benytte dem?
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. februar 2018 - 14:59 #10
#9
Tror du er inde på noget der, ikke helt utänkeligt. Samtidigt med at folk bliver mere og mere fortrolige med deres PC og tör at pröve sig frem.
Avatar billede milter Ekspert
20. februar 2018 - 21:20 #11
Én ting har efter min mening ændret sig til det bedre i det her forum: respons fra moderatorerne er blevet meget bedre. Se f.eks. indlægget herunder, hvor det tog mindre end 2 timer, før et indlæg med indlejret (og forbudt) reklame blev slettet efter en klage:

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1021525
Avatar billede MA007 Novice
27. februar 2018 - 13:33 #12
Vi er her stadig!