Avatar billede Nederb Juniormester
20. februar 2018 - 16:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kodeord i Windows 8,1 mail app

Hvor retter man kodeordet til sin mail konto i Windows 8,1 mail app?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. februar 2018 - 16:34 #1
Det gør du gennem din mailudbyder... - så hedder din mail eks. @gmail.com er det hos Google - hedder den outlook.com er det hos Microsoft. O.s.v....
Avatar billede INK Ekspert
20. februar 2018 - 16:36 #2
I Windows 10 gør du det under indstillinger - konti
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. februar 2018 - 16:53 #3
Retter - ja selvfølgelig :-) - jeg henviser til hvordan du får det nulstillet...
Avatar billede Nederb Juniormester
22. februar 2018 - 13:31 #4
Jeg blev nød til at slette kontoen og indsætte den igen før deltet med password kom frem i bunden af indstillings panelet