Avatar billede ese Novice
21. februar 2018 - 17:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opslag

Jeg har brug for hurtigt at kunne slå op hvor mange måneders bonus der skal udbetales i forhold til en ansætteldato. Der er 5 forskellige muligheder afhæning af hvor lang tid man har været ansat. Der regnes både med år og måneder. Beregninge skal være på en given dato f,eks den 1/4

Hvis ansættelsdato betyder du har været i  5 år og 6 måneder den dato så er bonus 2 måneder hvorimod hvis det er  5 år og 9 måneder så er den 3 måneder o.sv
Hvordan jeg kan lave det
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
21. februar 2018 - 20:33 #1
jeg tror du må komme med lidt flere oplysninger. hvilke 5 muligheder der er?
Avatar billede Mads32 Ekspert
21. februar 2018 - 21:57 #2
Hej ese
Jeg har lavet et lille eksempel, som vedhæftes.

Du kan indtaste i alle de gule felter,
Du kan blot ændre dine bonus perioder i cellerne J3:J8, så  det passer til dine forudsætninger.
Formler i kolonne D, E og G kan blot kopieres ned ad i det omfang det er nødvendigt.

Jeg afventer din reaktion.
https://www.dropbox.com/s/o25c4pc33y9e51d/Opslag%20for%20bonus.xlsx?dl=0