Avatar billede NO1dane Mester
22. februar 2018 - 08:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

excel vil reparere ved åbning af ark

Hej
Jeg får denne fejl når jeg vil åbne et dokument som ellers ikke normalt fejler..nogen gode råd??
Excel har fuldført validering og reparation af filniveau. Nogle dele af denne projektmappe er måske repareret eller slettet.
Fjernet del: /xl/calcChain.xml-del med XML-fejl.  (Beregningsegenskaber) Whitespace expected. Linje 2, kolonne 7818.
Avatar billede ebea Ekspert
22. februar 2018 - 09:23 #1
Måske linket her, kan hjælpe dig på vej! Der er en (måske) løsning på dit problem.
http://sogeeky.blogspot.dk/2015/10/excel-error-2010-xlcalcchainxml.html
Avatar billede NO1dane Mester
22. februar 2018 - 15:02 #2
Jeg måtte installere Office igen desværre, men tak for linket ebea
Avatar billede ebea Ekspert
22. februar 2018 - 15:21 #3
#2  -  Det var lidt drastisk! Var problemet ikke relateret til indholdet i filen?
Avatar billede NO1dane Mester
22. februar 2018 - 15:28 #4
Nej desværre....senere hold office helt op med fungere...og så gav jeg op og kørte den ind igen