Avatar billede Helpme Praktikant
24. februar 2018 - 15:37 Der er 5 kommentarer

Min Brother printer

Hej jeg har en brother MFC-J410 printer som ikke vil udskrive ting fra min mail. Ved ikke hvad jeg skal gøre så har, så håber i har nogle forslag.
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. februar 2018 - 15:59 #1
Hvilket styresystem (Windows version) er der installeret?
Virker printeren ved udskrivning fra f.eks. Words eller ved udskrivning af billeder?
Avatar billede Helpme Praktikant
24. februar 2018 - 16:04 #2
Det er Windows 7 og nej det virker heller ikke fra word eller noget som helst
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2018 - 16:33 #3
slet printeren og installer den igen.
når du installerer, så installer driveren, INDEN du tilkobler printeren
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. februar 2018 - 16:38 #4
Prøv at afinstallere driverne.

Herunder er der et link til Brothers hjemmeside hvor driverne kan downloades fra.

Husk at se efter om det er en 32- eller en 64 bit version af Windows 7 der er installeret på din computer.
Avatar billede 450025 Ekspert
25. februar 2018 - 08:14 #5
# 3 Sidwawe når man sletter en printeren for godt, i teori skulle den være borte da, er det feil? Styringssystemet er Win7 og den har funket med Printeren før, er det vanlig at man den skal installere dette i 2 deler?

Drivere for seg og Printer i neste instans. Jeg bruker HP innstallere helt fra bunn av og den er komplett klar til bruk med nye driver og alt mener jeg.

Hvilke hinder er der da? Tredieparts programvare, Helpme han som alle andre Han laster vel ned et program fra tid til annet, eks Malwarebytes + flere andre som er Tredieparts er ikke ok det vet vi, før deaktiverte jeg dette Programmet på grunn av Gjenopprett, ellers mislykkas dette.

Virusprogrammer har i dem fleste tilfelle fått noe nytt Sannhetsbeskyttelse, Microsoft har også fått dette men det skapte problem for sitt eget program Defender, Printeren min nekta å lystra. En ny innstallering av HP løste ikke oppgaven.
Det er en HP helt ny Printer, en Venn som har samme hadde også dette problem  vi deaktiverte Defender, lasta ned et annet program, og Printerne var som nye prøvde 2 forskjellige Avast + Avira så derfor er Defender historie i dag.
Microsoft kan ikke lykkas i alt?    Bay Bay Defender.

Microsoft har fått en ny ting til, Utelate programvare for Skanning, om det virker på å Utelate en printer det vet jeg ikke om det lar seg gjøre, dette går ann via andre Virus programmer, har 2 stk programmer dem vil jeg ha og er nyttige for meg og dem blir ikke skannet. Med andre ord jeg har et valg.

Hvorfor skal en Printer av kjent merke Brother og HP Printer skannes, er det nødvendig jeg bare spør. Hva skade kan en seriøs Printer gjøre, håper noe av det vi kommer med kan gi Helpme en løsning og kommer i gang igjen jeg var fortvilt selv jeg, og alt funker.
Arne