Avatar billede Harald Praktikant
26. februar 2018 - 12:37 Der er 4 kommentarer

Kan ikke få skrivebord på skærmen

Min bærbare HP Pavilion G7 series kan ikke startes da hele skærmen bliver skiftevis grå-blå-grøn og rød og jeg kan ikke komme videre
Avatar billede Harald Praktikant
26. februar 2018 - 12:39 #1
Kan man starte den op i fejlsikret tilstand og hvordan (F5 eller anden F knap)
Avatar billede INK Ekspert
26. februar 2018 - 13:21 #2
Kan du slutte den til dit tv eller ekstern skærm via HDMI stikket?
Avatar billede poko1 Ekspert
26. februar 2018 - 13:58 #3
Hvilket styresystem?
I de fleste tilfælde er fejlsikret tilstand F8 under opstart!
Avatar billede poko1 Ekspert
26. februar 2018 - 14:10 #4
Hvis du har Windows 10? Så har Microsoft lavet et gendannelses miljø!
Så  prøv at starte din pc i fejlsikret tilstand. Sådan gør du det;
1.    Start computeren.
2.    Når du efter et par sekunder ser Windows-logoet, så holder du tænd/sluk-knappen inde til computeren slukker. Dette gentages tre gange.
3.    Den fjerde gang computeren startes vil du komme til Windows Genoprettelsesmiljøet.
4.    Efter computeren er startet og skærmen ”Vælg et element” dukker op, så vælger du Fejlfinding > Avancerede indstillinger >Startindstillinger > Genstart.
5.    Når computeren genstartes vil du se en liste med muligheder. Vælg 4 eller F4 for at starte i Fejlsikret tilstand. Hvis du ønsker at benytte internettet, så vælg i stedet 5 eller F5 for at starte i Fejlsikret tilstand med netværk.