Avatar billede Anette Christiansen Praktikant
26. februar 2018 - 15:46 Der er 2 kommentarer

vil ikke printe med tekst.

jeg har en HP Deskjet 3070 A all in one printer, den er ikke ny, men har fungeret fint lige intil nu.
Den vil godt printe ud, når jeg skal printe fra hjemmesider, og min email, kommer der bare et tomt stykke papir ud. har kigget i indstillinger og kan umiddelbart ikke lige finde nogle fejl. Der er kommet helt nye HP patroner i og der er kørt en farve test som kom ud som den nu skulle være.
Nu sidder jeg her og kan ikke printe noget som helst ud, men skal bare finde ud af hvad der er galt da jeg er rimelig afhængig af min printer.
Håber virkelig at i kan hjælpe. ja ellers må jeg jo købe en ny. men hvis det kan undgås ville det være dejligt.
Kh Anette Christiansen
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. februar 2018 - 16:07 #1
Jeg har kikke lidt på YouTube. Der er flere eksempler på problemer med din model, men måske har jeg fundet noget der kan være med til at løse problemet.

https://www.youtube.com/watch?v=Bo5Pg6Wkznc
Avatar billede Miezip87 Novice
02. marts 2018 - 15:24 #2
Hvordan skal det forståes.  først siger du at det virker fint fra hjemmesider men ikke din mail,
Og bagefter siger du at intet virker ?

Kan du få tekst ud på nogen måder ?
Hvilket operativ system har du ?

Venligst gå på din printer i printer og skanner enheder for at udskrive en test side