Avatar billede Mikkel Skov Praktikant
26. februar 2018 - 16:12 Der er 5 kommentarer

hjælp

min ´skærm er blivet sort og hvid ve i hvordan man kan gøre så den er normal igen¨
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. februar 2018 - 16:13 #1
CTRL+windows-tasten+c
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. februar 2018 - 16:15 #2
En anden gang ville en mere beskrivende overskrift nok göre så du får mere hjälp. Tror de fleste herinde opretter en tråd for netop at få hjälp, så lidt unödvendigt at skrive det i overskriften.

Og velkommen til.
Avatar billede Uvanga Ekspert
26. februar 2018 - 16:17 #3
Ctrl+wintast+c  alle 3 samtidig
Avatar billede Uvanga Ekspert
26. februar 2018 - 16:24 #4
#2 100% enig...
Avatar billede Uvanga Ekspert
28. februar 2018 - 18:43 #5
Min tidligere teori mht. skrigende overskrifter, siger at det er dem der er dårligst til at vende tilbage. Indtil videre vil dette spørgsmål hidhøre under min teori....