Avatar billede Heolyy Praktikant
28. februar 2018 - 19:52 Der er 3 kommentarer

Mikrofonen virker ikke??

Hjælp gerne hurtigt min mikrofon virker ikke. Der står bare 'afbrudt', og hver gang jeg prøver at oprette forbindelse ser det ens ud. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.

Sådan ser det ud.
https://postimg.org/image/7foinltln/
Avatar billede poko1 Ekspert
28. februar 2018 - 22:08 #1
Det nytter jo ikke noget at du blot fortæller andet end at din mikrofon ikke virker. Vi sidder jo ikke ved din PC og kan se hvilken model eller hvilket styresystem du kører
Avatar billede kurtba Ekspert
28. februar 2018 - 23:13 #2
Billedet viser intet om, at en mikrofon er afbrudt. 2 andre enheder er afbrudt.
Prøv evt. at gå i Enhedshåndtering og se under Lydoutput og input.
Der kan du finde din mikrofon. Står den som deaktiveret der? Så skal du højreklikke på den og vælge aktiver. Virkede det - eller skriver den noget helt andet. Men derudover skal du komme med flere oplysninger, som poko1 efterlyser.
Avatar billede Heolyy Praktikant
01. marts 2018 - 16:12 #3
Jeg har fået det til at virke nu men ellers tak for hjælpen. (: