Avatar billede Monrad Novice
01. marts 2018 - 12:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

skrivebord fejl??

Mit skrivebord er helt væk. jeg kan hverken se mine genveje eller oprette nye genveje, heldigt at jeg har min projektlinje ellers ville jeg være helt færdig...
jeg har prøvet, windows knap + ctrl  + højre/venstre, og windows knap + ctrl + D og windows knap + ctrl + f4, men indet virker og løser mit problem...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. marts 2018 - 13:05 #1
Prøv: Højreklik på skrivebordet, vælg "View", vælg "Show desktop icons".

Tjek også at du ikke har fået slået tablet mode til - klik på "Message Center" i systray (nede til højre for uret i processlinjen), og se om den er slået til.
Avatar billede Uvanga Ekspert
01. marts 2018 - 13:06 #2
Er du kommet til at aktivere tablettilstand?
Klik på taleboble helt ude til højre på proceslinjen, og se om tablettilstand er highlighted med blå farve. Hvis den er, klik på den så farven forsvinder.
Avatar billede Uvanga Ekspert
01. marts 2018 - 13:23 #3
Hvis du ikke umiddelbart kan se ikon Tablettilstand, klik på Udvid. Udvid står lige over de ikoner der vises.