01. marts 2018 - 15:37 Der er 2 kommentarer

Jeg kan ikke tage billeder eller videoer på min telefon

Hej alle jer som set mit spørgsmål.

Jeg har haft min telefon i 2 år nu og den ha at altid kunne tage billeder bare ikke nu. Det hele startede hvor min telefon ringede om morgen det var mit vækkeur. Så sad jeg lidt og kiggede på min telefon og så gik jeg ind på et spil og ville skrive op får lyden. Men lyden blev ikke højere. Nede i bunden af skermen stod der (skift lydstyrke ved at deaktivere deaktiver alle lyde under indstillinger for adgang. Jeg går ind i indstillinger og går ind i lyde og meddelelser men lyden er skroget helt op inde i indstillinger men ingen lyd kommer ud af min telefon🤔 Mystisk tænker jeg leg får min far som arbejder med computere til at kigge på det, men heller ikke ham kan finde ud af jeg bliver lidt irreteret af det og ved ikke hvad jeg så skal gøre. For det betyder få jo at jeg ikke kan ringe i telefon og hvad skal jeg så bruge den til. 😕 han har nu sagt at jeg må få hans telefon fordi at han har fået en ny ved at få nyt arbejde håbet i vil hjelpe mig😊 og god dag til jer
01. marts 2018 - 15:53 #1
Undskyld jeg mener at der ikke er lyd på min telefon det var en fejl 🙂 det var til et andet spørgsmål det må i undskylde jeg beklaget
Avatar billede Jannickhess Professor
01. marts 2018 - 22:14 #2
Hejsa Julia,

Du skriver ikke noget om hvilken smartphone, det drejer sig om,
hvis det evt, er en iphone, så er det i hvert fald på min iphone se, som til forveksling ligner iphone 8 med hensyn til "indmaden"

Prøv først den øverste vejledning herunder, hvis det ikke fungere tilfredsstillendende
så prøv den nederste,

Når der er problemer med din iphone, så genstart den, det løser ofte de problemer der er med den,

Det gøres ved at trykke både på hjem knappen og sluk knappen på samme tid, vent lige nogle sekunder, og tryk derefter på tænd knappen igen, nu genstarter din iphone, det er min oplevelse at det ofte løser nogen problemer,

hvis ikke så er det nu nok nogle indstillinger du har kommet til at rører ved,

så gå ind i indstillinger, under lyde, her finder du en linje med højtalere til venstre og til højre mod højre så skruer du op og mod venstre skruer du ned

Håber at en af af disse løsninger på problemet har hjulpet dig, og evt andre

skriv gerne hvis det  er lykkedes så andre ved det