Avatar billede Mikkel Mester
05. marts 2018 - 15:24 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Chromecast

Hej.
Jeg har et Chromecast 2 og en Samsung s8

Jeg vil meget gerne kunne afspille en video (f.eks. fra YouTube) det ved jeg godt hvordan man gør, men så vil jeg vide om man kan få lyden til at blive afspiller fra et par bluetooth høretelefoner eller fra mobilen.
Er der nogle der ved om det kan lade sig at gøre og hvordan
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2018 - 15:36 #1
mig bekendt kan du, men nej det er ikke noget du kan "out-of-the-box"...Chromecast tager lyden og afspiller på tv'et, så det du skal gøre, er at alt tv-lyd skal gå igennem en anden dims som kan forbinde din tv med bluetooth.
Avatar billede Mikkel Mester
05. marts 2018 - 15:40 #2
Okay, ved du hvordan?
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2018 - 15:44 #3
Avatar billede nopsen Ekspert
05. marts 2018 - 20:04 #4
sku du ikke snart se at vende tilbage til mange af dine tidligere spørgsmål som du er forsvundet fra, uden at melde tilbage på den hjælp du har fået og afslutte dem ordentligt?

https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/234525?last=1016148