Avatar billede Brian Jespersen Praktikant
06. marts 2018 - 20:05 Der er 5 kommentarer

Opstart af computer

Jeg har en computer der ikke videre fra det skærmbillede  hvor man kan komme ind i bios ved og trykke på f2 eller del.. men der sker ikke mere og det hjælpe ikke og trykke på noget
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. marts 2018 - 20:31 #1
Prøv lige at pille kablerne af din(e) harddisk(e) og tjek om du så kan komme ind i BIOS?
Avatar billede Brian Jespersen Praktikant
06. marts 2018 - 20:42 #2
Det kan jeg godt når jeg piller den fra.. Hvad betyder det?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. marts 2018 - 20:44 #3
Så har du jo sandsynligvis en død disk. Hvis du har mere end én i din PC, sætter du dem til én ad gangen og prøver at starte op og gå i BIOS igen.

Når du rammer den disk, der får maskinen til at gå i koma, har du fundet synderen.
Avatar billede Brian Jespersen Praktikant
06. marts 2018 - 20:50 #4
Hmm træls.. men tusind tak for hjælpen
Avatar billede Eren Öztürk Novice
07. marts 2018 - 23:08 #5
Har samme problem og er 13 år kan ikke hjælpe mig