Avatar billede kirstine12 Juniormester
07. marts 2018 - 23:57 Der er 3 kommentarer

galaxy S2 tablet 8 tommer

Vil ikke scanne devices tl at parre sig i bluetooth, dvs medion ekstern tastatur. Vil godt finde ekstern højtaler.
Nogen ideer?
Har prøvet:
nulstille fornyligt
flymote til og fra
checke opladning på tastatur
trykke F11 mens de parrer sig
genstarte tabletten
rydde for andre tidligere tilgængeligheder til parring
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2018 - 03:37 #1
er der ikke en driver til tastaturet du kan installere ?
Avatar billede INK Ekspert
08. marts 2018 - 07:33 #2
Hvor gammel er tastaturet? Kunne det tænkes det har en gammel version af Bluetooth, der ikke spiller sammen med din tablet? Virker tastaturet på andre enheder?
Avatar billede kirstine12 Juniormester
28. marts 2018 - 11:07 #3
Nej ingen driver er fulgt med - Sidwave,
Ink, jo du er inde på noget. vil lige fortælle jer løsningen.
På nogle kabelfrie tastaturer sidder en bluetooth knap, der hjælper tastaturet med at finde og modtage forbindelsen til andre devices. Og at det kan være F10 istedet for F11 der skal trykkes på for at hjælpe på forbindelse. Dvs imens de to devices  forbinder sig.
Den blutooth knap er imidlertid så lille, at man tror det er en rød prik og ikke en knap, der er til at trykke på, såeh...
Samsung support hjalp mig videre, men han måtte også gætte sig frem og improvisere.
Men tak for jeres svar og bud, og undskyld mit sene indlæg.
Hvad skal jeg sige, ....grundet travlhed, stres osv osv. lidt forglemmelse også,
vh