Avatar billede Nikolai Praktikant
10. marts 2018 - 22:45 Der er 4 kommentarer

Glemt adgangskode til g-mail

Hej,
Jeg har glemt min adgangskode til min google-konto, og kan derfor ikke logge ind. Jeg har foretaget alle nulstillinger, skift af adgangskode og lign., som jeg bliver foreslået, men intet lykkedes.
Jeg har endda sendt en bekræftigelse-kode til en anden mail, men får beskeden "vi kan ikke bekræfte at kontoen tilhører dig".
Jeg kan derfor ikke komme videre.
Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede nopsen Ekspert
10. marts 2018 - 23:32 #1
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2018 - 23:49 #2
Det er ikke noget problem. Når man vil åbne sin mail står der:" Har du glemt din adgangskode?" Og så er det bare at trykke der.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
11. marts 2018 - 06:50 #3
LOL - har Nikolai ikke lavet en alternativ e-mail adresse, eller et mobil nummer, han kan modtage SMS på, så er der kun en vej - lang og besværlig - kontakt Google ...
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2018 - 14:12 #4
Man kan vælge at få et kontrol Nr. over SMS. Der står ikke, Microsoft ikke har hans mobil nr.
Og han må have været inde når han skriver:"Jeg har foretaget alle nulstillinger, skift af adgangskode og lign.,"
Måske er hans konto blokeret p.r.a. for mange forsøg på at lokke ind?
Men er man lukket ude, kan man oprette en ny konto med det samme.
Er der så vigtige mail på den "gamle" konto, ja så må han kontakte google.