Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2018 - 20:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

JBL Control X Wireless højtalere CONTROLXTRE

hej jeg vil gerne JBL Control X Wireless  og jeg var i min Elgiganten men de hade dem ikke hun på netlager og men jeg kunne købe dem og få dem men nu er det sådan med lyd at jeg vil godt høre dem og det spiller godt til den pris
3. 699 DKR

jeg ved jbl er godt har selv JBLCONTROL ONE BLK men ikke som Wireless så mit spørgsmål lyder på om det er gode nok til den pris nu jeg ikke kan få log om høre dem

eller er det ander bluetooth højtaler hvor der er 2 set i kommer fra herning
Avatar billede milter Ekspert
12. marts 2018 - 21:03 #1
Jeg har aldrig gennem hele mit liv købt højttalere uden først at have lyttet til dem adskillige gange. Prædikatet "God lyd" afhænger i 99% af tilfældene af lytterens ører, så jeg ville aldrig udelukkende købe højttalere pga. andres bedømmelse af dem. Jeg ville nok benytte andres bedømmelser til at indsnævre valget, men udover det ....?

Mit råd er: Find nogle højttalere, som ligger indenfor din maxpris, læs anmeldelserne, udvælg nogle, lyt til dem alle flere gange og bestem dig så. Hvis du ikke kan få lov til at lytte til dem, så glem dem.
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2018 - 21:26 #2
ja fordi de højtalere  jeg har set som er der hvor jeg bor og kan høre der er hun 1 som denne Sandstrøm Constellation Orion og vil godt ha 2 opg med aux i
Avatar billede milter Ekspert
12. marts 2018 - 21:52 #3
Hvad vil du bruge AUX til? Og hvad mener du med "vil godt ha 2 opg"?

Er det udelukkende fordi, du vil have højttalere med trådløs forbindelse, eller ...?
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2018 - 09:01 #4
2 højttalere som får man stereo og bluetooth til telefoner og til tablet computere

AUX så dur de også til tvet :-)
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2018 - 12:02 #5
har købt dem dem de er gode