13. marts 2018 - 21:14 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

dx11 feature level 10.0 is required to run the engine

Har problemer med at åbne Fortnite, hver gang jeg prøver siger den dx11 feature level 10.0 is required to run the engine

Hvad skal jeg gøre??
Avatar billede milter Ekspert
13. marts 2018 - 21:28 #1
Hvilket grafikkort har du på maskinen? Du kan se det sådan her:

https://www.wikihow.com/Find-Out-What-Graphics-Card-You-Have
14. marts 2018 - 11:17 #2
Har Microsoft Basic-skærmkort
Avatar billede milter Ekspert
14. marts 2018 - 12:30 #3
Der er ikke noget grafikkort, der hedder Microsoft Basic-skærmkort. Prøv at læse linket herunder, som viser en anden måde at finde ud af, hvilket grafikkort du har:

https://support.microsoft.com/da-dk/help/4026648/windows-microsoft-basic-display-adapter-on-windows-10

:"Du kan se, om du bruger Microsoft Basic-skærmkortet, ved at vælge knappen Start  og derefter i søgefeltet ud for Start skrive dxdiag.exe. Vælg dxdiag.exe på listen over resultater, klik på fanen Skærm, og kig under Enhed på værdien for Navn."
14. marts 2018 - 14:05 #4
Navn: Microsoft Basic-Skærmkort
Producent: (standardskærmtyper)
Chip-type: I/T
DAC-Type: I/T
Enhedstype: Skærmenhed kun til visning
Hukommelse i alt (ca.) 256 MB
Aktuelt skærmtilstand: 1366x768 (32 bit) (64ghz)
Skærm: Generic PnP Monitor
Avatar billede milter Ekspert
14. marts 2018 - 15:05 #5
Ok, det tyder på, der ikke er nogen driver installeret til dit grafikkort. Hvilken computer har du, dvs. fabrikat, modelnummer og alt andet, du kan finde om den, måske på en label et eller andet sted på den. Og hvilket styresystem har du, dvs. XP, Windows 7, Windows 10, eller ...?
14. marts 2018 - 23:03 #6
Har en HP Pavilion, kan ikke lige finde modelnr osv men kører Windows 10 nu
Avatar billede milter Ekspert
15. marts 2018 - 11:45 #7
Avatar billede milter Ekspert
16. marts 2018 - 15:37 #8
Fandt du ud af det?
07. maj 2018 - 23:00 #9
Fandt ud af det, og mange tak!