Avatar billede mr-lundgaard Praktikant
15. marts 2018 - 11:31 Der er 1 kommentar

Feedback på hjemmeside

Hej

Jeg har siden april 2017 haft virksomheden MTBGuideSilkeborg, som laver mountainbike oplevelser både for folk der aldrig har prøvet det, men også folk der er øvet.

Jeg har bygget hjemmesiden www.mtbguidesilkeborg.com, som jeg meget gerne vil have feedback på.

Herunder er nogle hjælpespørgsmål:

- Hvad på siden fangede først din opmærksomhed?

- Hvad tror du formålet er med siden?

- Finder du den troværdig? Hvorfor/hvorfor ikke?

- Føler du dig motiveret til, at foretage noget på
siden? Hvorfor/hvorfor ikke?

- Fortæl hvad du gerne vil foretage dig på siden.
Bare gør det! Gennemfør den handling du har sat
dig for - til vejs ende eller så langt du føler, at du
kan komme.

- Hvad kan du særligt god lide, af det du oplever på
denne side?

- Hvad kan du ikke lide? Hvilke oplevelser på siden
frustrerer dig?

- Er der noget andet du gerne vil tilføje eller
kommentere på angående denne side?

På forhånd mange tak for din feedback - den er værdsat! :)
Avatar billede Mark Novice
26. marts 2018 - 13:33 #1
Hej mr-lundgaard,

Ganske fin hjemmeside, som du har. Det er tydeligt, at du har en god forståelse for design samt hvilke elementer, en hjemmeside skal indeholde.

Jeg prøver her, at komme med lidt feedback, som efterspurgt:
- Når jeg først lander på siden, savner jeg en tekst, som kort og præcis forklarer mig, hvad hjemmesiden handler om. Derudover tænker jeg lidt for meget "kanotur" i stedet for mountainbike, når jeg ser baggrundbilledet.
- Fed feature med chatten. Giver god troværdighed.
- Jeg vil foreslå dig, at arbejde lidt med dine skrifttyper. Den kursive bliver ret svær at læse for mig (f.eks. ved afsnittet "Vi sørger for det hele". Du kunne også godt overveje større kontrast mellem overskrift og brødtekst. Det tror jeg vil give en fed effekt (se evt. denne VM-guide som inspiration: https://oddsbonussen.dk/vm-odds/)
- Afprøv gerne andre farver til dine CTA'er (de falder lidt i med alle de andre elementer).

Jeg håber, at det kan bruges til en start :-)

/Mark