Avatar billede Mads Kastrup Praktikant
16. marts 2018 - 10:44 Der er 3 kommentarer

fantasi

hej jeg er en dreng på 13 der skal havde skrevet en fantasi historie og ved ikke hvad den skal hanle om. HJÆLP MIG!!!!!!!!!!
Avatar billede finb Ekspert
16. marts 2018 - 10:56 #1
Hvad er det mest fantastiske / usandsynlige / mærkelige,
du kunne opleve ?
Skriv om det !
Avatar billede madklub Guru
16. marts 2018 - 11:33 #2
Du er på vej i skole på cykel.
Pludselig er der en stor grim måge, der skider dig i hovedet.
Da du leder i grøftekanten efter et blad til at tørre det af, finder du en stor diamant
eller et flyvende tæppe
eller en hund der kan tale

Find selv på mere.
Avatar billede eurositi Ekspert
16. marts 2018 - 13:36 #3
Måske kan du huske en mærkelig drøm, der kan bruges som udgangspunkt? Udtænk dertil lidt drama og måske en form for pointe. Men øvelsen går først og fremmest ud på, at formidle en vild idé, så du også tror, at andre, som ikke interesserer sig for de samme ting som dig, bliver nysgerrige for at høre, hvad der sker. Det må gerne være fjollet/syret.

Drømme giver umiddelbart ikke ret meget mening, men f.eks. et mareridt kan sagtens ha' nogle ting i sig, som andre også kan genkende.