Avatar billede __Allan__ Seniormester
17. marts 2018 - 13:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til NAS - Få domæne til at pege på fast ip-adresse

Jeg har købt et domæne for nogle år siden, som i første omgang var tilknyttet et webhotel hos B-One (one.com). Men de sidste par år har jeg blot betalt for domænet hos DK Hostmaster. Jeg er i tvivl hvordan jeg får mit domæne til at pege på min faste ip-adresse, som betaler for hos internetudbyderen ?
Kan jeg bruge en funktion på min server, eller skal jeg have fat i endnu en udbyder?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. marts 2018 - 14:20 #1
Du skal bruge en godkendt navneserver - som kan fås fra gratis udbydere. Fx  quickdns.dk eller gratisdns.dk
Avatar billede __Allan__ Seniormester
17. marts 2018 - 17:25 #2
Super! Tak for dit svar!