Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
18. marts 2018 - 14:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af VPN

(Jeg beklager, at jeg gentager opgaven, men jeg fik ikke løst den, og der er ikke fokus på gamle indlæg.)

Jeg skal på daglig basis hente et par små tekst-filer på en ftp-server. Leverandøren kræver nu, at jeg kører via VPN.

Kan du hjælpe med dette, så send mig en mail på jk@staticdata.com.
Avatar billede cht22 Professor
18. marts 2018 - 15:03 #1
Hvilket styresystem bruger du?

Har du en VPN-udbyder?

Jeg vil tror at det bare er således hvis du bruger Windows 10:

https://support.microsoft.com/da-dk/help/20510/windows-10-connect-to-vpn
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
18. marts 2018 - 15:15 #2
Det skal være fra en remote Windows server. Selvom det ser 'nemt' ud, er der altid liiiii noget. Jeg har lagt den i "Opgaver", så har du tid og lyst til at lave det for mig?
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
07. september 2018 - 18:58 #3
Altså, skal du sætte en VPN op i stedet for ftp serveren, eller skal du forbinde til en allerede eksisterende VPN som dit arbejde har adgang til?
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
12. september 2018 - 11:34 #4
Dette er en gammel tråd, og problemet er løst ved at sætte et firma til at ordne det.