Avatar billede cyperbent Mester
18. marts 2018 - 15:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows Logon

Efter at jeg har haft nulstillet min PC oplever jeg at der både er en Administrator konto og en lokal konto og jeg bruger sidstnævnte til at logge ind med.

Sagen er den at efter jeg scannede min PC for malware og genstartede den er min konto blevet deaktiveret og starter op i fejlsikret tilstand og jeg ved ikke, hvordan jeg aktiver den igen, så den starter op i normal tilstand.

Der er tale om en HP I3 processer, Windows 10 home version 1709.
Avatar billede cyperbent Mester
18. marts 2018 - 15:34 #1
Har fundet en løsning på det. Det var bare fordi at jeg havde valgt sikker start derfor.

Men jeg vil skam gerne vide lidt mere om, hvordan man administrer Windows konti, hvis der er nogle som ved noget om det hører jeg gerne fra jer.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. marts 2018 - 16:15 #3
brugerkontoerne - hvorfor ikke brugerkonti ? jeg er heller ikke pjattet med moren, faren og andre tiltag pga manglende undervisning i dansk. Microsoft burde da have ansat folk, der behersker sproget når de oversætter til dansk.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. marts 2018 - 16:18 #4
Det er så IKKE Microsofts fejl - de har "Åbn Indstillinger og tryk på Konti" Hvordan skribenten så får det oversat til brugerkontoer må stå hen i det uvisse.
Avatar billede milter Ekspert
18. marts 2018 - 16:20 #5
Avatar billede milter Ekspert
18. marts 2018 - 16:29 #6
Og jo, "kontoerne" skurrer også i mine ører :-)
Avatar billede cyperbent Mester
18. marts 2018 - 21:52 #7
Så tror jeg at vi lukker denne tråd for nu. Jeg har fået de svar jeg var ude efter. Tak for hjælpen.
Avatar billede milter Ekspert
18. marts 2018 - 22:00 #8
Velbekom :-)