Avatar billede bas Forsker
20. marts 2018 - 17:30 Der er 5 kommentarer

Zebra gk420d - straminig af medie guider

Hej
Er det ikke muligt at stramme de grønne medie guider på en Zebra gk420d?
Jeg tænker på de to holdere, som holder og styrer etiketrullen.

Så vidt jeg kan læse på side 44 i manualen på nedenstående side, er der et hjul man kan dreje på. Er hjulet i bunden under der, hvor etiketrullen hænger?
Ellers må jeg lige kigge på det igen i morgen.

https://www.zebra.com/content/dam/zebra/manuals/en-us/printer/gk420d-ug-en.pdf.

Tak.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. marts 2018 - 18:06 #1
som jeg husker det, er de fjederbelastede - prøv også at se på https://www.youtube.com/watch?v=H6OvdJZFavs
Avatar billede bas Forsker
20. marts 2018 - 18:28 #2
Ok tak. Er der så ingen mulighed for at stramme
fjederen?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. marts 2018 - 18:40 #3
Nok ikke uden at skulle have åbnet ned til bunden under guiden - under "gulvet", hvor fjederen må sidde...

Så meget har jeg vist aldrig haft splittet en Zebra printer ad før :-)
Avatar billede bas Forsker
20. marts 2018 - 19:23 #4
Ok, jeg må kigge videre på det i morgen.
Endnu en gang tak.
Avatar billede bas Forsker
30. marts 2018 - 13:02 #5
Hej
Jeg beklager, at jeg først vender tilbage nu.
Der sidder et hjul man kan dreje på under de to grønne etiket-holdere.
Dermed kan man justere/stramme holderne.
Det lader til at have løst problemet.
Derudover kan man kalibrere fremførslen af etiketterne i længden ved at holde Feed-knappen nede til den har blinket to gange i træk.