Avatar billede BDT Novice
20. marts 2018 - 20:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Forældet IMac styresystem. Mac OS X

Hej!
Jeg står i den situation, at jeg har fået en IMac fra 2012, af en bekend. Det er jeg jo glad for, men mit problem er at den stadig kører på Mac OS X version 10.7.5, da den ikke er blevet opdateret i meget lang tid.

Mit spørgsmål er så: kan jeg på nogen måde få den til at køre på det nye styresystem, altså MacOS High Sierra? Eller skal jeg til at købe en anden harddisk eller hvad der nu skal til.

Jeg ved ikke så utrolig meget om det, så jeg håber på, at i kan hjælpe mig!

Mvh Buster
Avatar billede INK Ekspert
20. marts 2018 - 21:21 #1
Se dette link. Du skal først opgradere til El Capitan. Se dette link og tryk på det anførte link, der bringer dig til gratis download af El Capitan.
Når denne er installeret, kan du gå videre til High Sierra.
https://discussions.apple.com/thread/8084151
Avatar billede BDT Novice
20. marts 2018 - 21:50 #2
Tak for svar, jeg er nu igang med at instalere El Capitan. Håber det virker!