Avatar billede Jonas1997 Praktikant
01. april 2018 - 13:32 Der er 2 kommentarer

Internet duer ikke efter ferie

Hej Alle.

Jeg er lige kommet hjem fra ferie og mit internet duer pludseligt ikke..

Jeg har TDC Homebox. Jeg har prøvet slukke og tænde en masse gange. Ligeledes reset boksen. På min hvide homebox. Blinker Power knappen lige nu. Der lys i både 2.4g og 5g - intet lys i internet eller dsl1. Selvom jeg ved at det var der i starten. Men ikke efter jeg har reset boksen.

Jeg kan se mine forbindelser på både computeren og telefonen. Men jeg kan ikke oprette forbindelse. Når jeg klikker siger den “Ingen internetforbindelse, sikret”

Jeg er ingen IT-haj. Så gerne begrund hvad jeg kan gøre.
Mvh. Jonas Bornaes
Avatar billede jk45 Forsker
01. april 2018 - 13:44 #1
forudsat at du ikke har haft fat i ledningerne ville jeg nok lige hive fat i hotline. Jeg formoder at du har ventet tålmodigt. Er du på vdsl kan den hvis linien er vectoriseret være op til 8 min om at komme på. At den blinker i power lampen er blot tegn på at den er blevet resat og skal hente konfiguration igen når den kommer på
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2018 - 14:44 #2
ring til yousee. DSL lampen skal lyse inden den kan noget.