Avatar billede erlandsen Seniormester
02. april 2018 - 11:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Office 365 mail på Huawei P10 light

Hvordan installeres en O365 mail konto på Huawei P10 light så jeg kan bruge telefonens mailprogram, kontaktpersoner og kalender?

P10light and O365 - how do I install my O365 mail account so that I can use the phones mail program, contact persons and calender?
Avatar billede INK Ekspert
02. april 2018 - 12:33 #1
Hvis du mener en Outlook.com eller live.com eller tilsvarende mailkonto hos Microsoft, så skal du blot oprette mailkontoen på din telefon og sikre synkronisering af mail, kontaktpersoner og kalender. Du skal ikke installere noget fra Office365-pakken.
Avatar billede erlandsen Seniormester
02. april 2018 - 13:10 #2
Hej ink!
Nej, det er eget domæne og en Office 365 business konto.

Når man prøver at installere den som Exchange eller Firmakonto (som Huawei kalder det), så bliver man spurgt om port og server, men det bør den jo kun gøre, hvis det er en pop3 eller imap konto...
Avatar billede INK Ekspert
02. april 2018 - 19:02 #3
Kan desværre ikke hjælpe dig 😱
Avatar billede erlandsen Seniormester
23. februar 2019 - 11:45 #4
ok