Avatar billede Being847 Novice
02. april 2018 - 20:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jackstik indgang vil kun fungere, hvis pc'en bliver startet op med et jackstik tilsluttet?

Hej, jeg har en Lenovo Y50 computer, som er mægtig fin. Dog er der et problem.

Forsøger jeg at tilslutte et par høretelefoner til computeren, vil den ikke udsende lyd. Jeg bliver nødt til at genstarte den for at kunne få lyd i mine høretelefoner, og de skal være tilsluttede igennem processen. Er der nogle der kan hjælpe?
(det skal lige siges at jeg er sikker på at det er den rigtige indgang de er tilsluttede til.)

Håber i vil hjælpe :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. april 2018 - 21:01 #1
Prøv at højre klikke på højttaler ikonet til højre på proceslinjen.
Der ved kommer der et vindue op hvori der står:

Åbn lydstyrke
Afspilningsenheder
Optagelsesenheder
Lyde

Indstillinger for lydstyrkereguleringer.

Klik på Afspilningsenheder, der er der flere muligheder for at sætte flueben.

Jeg lover ikke det vil lykkes, men det er da værd at prøve.

Ovennævnte gælder for Windows 7.
Avatar billede Being847 Novice
02. april 2018 - 21:13 #2
Det har jeg forsøgt, men den står til det rigtige :( Det fungerer heller ikke hvis jeg slår det fra eller til igen.
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2018 - 09:44 #3
det er jo detektoren der ikke er til stede.
prøv at opdatere lydkort drivere
Avatar billede Being847 Novice
03. april 2018 - 16:23 #4
Tak for hjælpen! Jeg installerede forskellige nye opdateringer til driverne og nu fungerer det (og bliver forhåbentlig ved med det) :) Tak for hjælpen!