Avatar billede droa Novice
04. april 2018 - 12:58 Der er 2 kommentarer

ATX form faktor på en acer predator g3610

Hej Eksperter

Jeg har en gammel Predator G3610, som jeg har købt et nyt motehrboard til ASRock Z370 Extreme4 Bundkort.

Ifølge https://www.acer.com/datasheets/2011/4871/PredatorG3610/PT.SG6E2.034.html er mit Acer Predator G3610 et "Tower (ATX?)" form faktor, så jeg sørgede os for at ASRock Z370 havde samme form faktor..
desværre fik jeg delene idag, og kan se at det nye motherboard er alt for stort til og passe ind i kabinettet.. så hvad gjorde jeg forkert?

jeg leder derfor i denne sammenhæng efter et ny kabinet, kan jeg regne med hvis jeg søger på ATX, at det vil passe?

Jeg vil gætte mit Predator G3610 var et micro-atx, og ikke et atx?
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. april 2018 - 13:38 #1
Jeg har fundet noget her du kan bruge, da der tydeligt står ATX. Der er mange mærker og mange priser, så der er sikkert noget du kan bruge der.

https://www.proshop.dk/Kabinet/Fractal-Design-Focus-G-Black-Kabinet-Miditower-Sort/2595093
Avatar billede droa Novice
04. april 2018 - 13:47 #2
perfekt mange tak, det bestiller jeg hjem :D