Avatar billede Slettet bruger
04. april 2018 - 16:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Må iPad batteriet stå som afladet?

Jeg har en ældre iPad, som jeg ikke bruger p.gr. jeg købte en bærbar.
Den står altså og har tabt strømmen på batterier. Er det ok, eller bør jeg oplade den en gang i mellem?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. april 2018 - 18:08 #1
Giv den en tur med laderen, ellers ender kemien i batteriet med at give op.
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2018 - 18:30 #2
Mange tak for dit svar. Jeg har skyndsomt sat opladeren til, og den viser, at den oplader. 😊
Avatar billede Mark Novice
06. april 2018 - 12:01 #3
Hej,

Ved langtidsopbevaring anbefaler Apple, at du oplader din enhed til omkring 50 % og at den opbevares i et rum med en temperatur på under 32 grader.

Læs uddybende her: https://www.apple.com/batteries/maximizing-performance/

/Mark
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2018 - 12:51 #4
#3 Tak for nyttig information. Jeg havde faktisk ladet den op til 100%, men nu har jeg tændt den og lader den stå åben uden lukketid, til den er nede på 50%. 😊