Avatar billede FinnLauridsen Forsker
07. april 2018 - 12:17 Der er 1 kommentar

Hvis formler

Jeg har et stort Excel ark hvor jeg gerne vil have lavet nogle automatikker på.
i Ark 3 fra linie 8 og  nedaf, dette ark indeholder alle Navne og adresser
disse navne og adresser er så delt op i 4 områder
I Eks. Ark 55 fra linie 8 og nedaf er der så navne og adresser fra område 1
navne er i kol B og adresse i kol C
Hvis der bliver valgt eks. B8  hvor der er linket en blanket til som åbner  Ark 5 så ville jeg så gerne at Navnet og adressen kommer automatisk i Ark 5
navnet i kol A12 og adressen i kol A13, der er så mulighed for at gemme det som PDF,
Når denne blanket er udfyldt skal blanketten gerne retunere datoen hvornår den er udfyldt
Datoen kommer automatisk på Arket i kol B13, denne dato skal så overføres til hoved oversigten på Ark 3, på den linie  hvor både navnet og adressen  forekommer i  kol J
når det er gemt som pdf skal blanketten renses for Navn og adresser igen,
idet den samme blanket skal bruges på flere Navne og Adresser

Er der en der kan hjælpe mig igennem dette
Avatar billede finb Ekspert
08. april 2018 - 10:26 #1
Brevfletning
-og evt. fra
Access