Avatar billede globetrasker Praktikant
10. april 2018 - 01:30 Der er 3 kommentarer

Wifi+HEOS

Hejsa

Jeg har Wifi i mit hus (3 - Trådløs). Afspiller fint Netflix+HBO mv.

Jeg har også et HEOS-system (Denon), men her irriterer det kraftigt med mange udfald og afbrydelser.

Jeg styrer min normalt Heos fra min Smartphone - men 5 enheder har adgang.

Det skal endvidere siges, at problemet virker periodisk. Så det virker fint en time, men pludseligt udfald hvert minut ca.

Nogen forslag til hvordan jeg afhjælper problemet.

Pft. Thomas
Avatar billede globetrasker Praktikant
10. april 2018 - 01:32 #1
I øvrigt.. jeg streamer TIDAL (HIFI) VIA Heos app
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2018 - 03:50 #2
du kan ikke gøre nogetsomhelst
Avatar billede Rune1983 Ekspert
10. april 2018 - 07:15 #3
Hvilken internet hastighed har du?
Hvilken router/accesspoint bruger du til wifi?
Hvordan er Wifi dækningen der hvor du oplever udfald på dit HEOS system?

For mig kunne det godt tyde på du har en del enheder på dit wifi? Kunne det tænkes routeren har et flaskehals problem med for mange enheder?
Prøv lav en liste af alle de enheder som anvender dit Wifi. Mobil, bærbar, tablets, højtalere, ip kamera etc.