Avatar billede Mads Juniormester
10. april 2018 - 16:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

html i php

Skal lave en echo sætning som et link ?

<a href="hej.php">
        <?php
        echo "<tr><td>" . $row["Biltype"]. "</td><td>" . $row["Maerkenavn"]. "</td><td>" . $row["Modelnavn"]. "</td><td>" . $row["Variantnavn"]. "</td><td>" . $row["Modelaar"]. "</td><td>" . $row["KM_Tal"]. "</td><td>" . $row["Farve"]."</td><td>" . $row["Gl_regnummer"]. "</td><td>" . $row["Udsalgspris"]. "</td></tr>";
        ?>
        </a>

det her virkere bare ikke?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. april 2018 - 17:03 #1
du er midt inde i en tabel, og <a href> skal være inde i en celle.

<?php
        echo "<tr><td><a href='hej.php'>" . $row["Biltype"]. "</a></td><td>" . $row["Maerkenavn"]. "</td><td>" . $row["Modelnavn"]. "</td><td>" . $row["Variantnavn"]. "</td><td>" . $row["Modelaar"]. "</td><td>" . $row["KM_Tal"]. "</td><td>" . $row["Farve"]."</td><td>" . $row["Gl_regnummer"]. "</td><td>" . $row["Udsalgspris"]. "</td></tr>";
        ?>
Avatar billede Mads Juniormester
10. april 2018 - 17:06 #2
Vil gerne have lavet så vært række i tabellen bliver links
Avatar billede claes57 Ekspert
10. april 2018 - 17:12 #3
jeg lavede det, så cellen med $row["Biltype"] er klikbar - og du skal rette
a href='hej.php'
til, så der er parameter med, så den enkelte linje i tabellen viser til en specifik post
Avatar billede Mads Juniormester
10. april 2018 - 20:30 #4
okay tror jeg er med tak