Avatar billede Krustan Novice
10. april 2018 - 23:57 Der er 2 kommentarer

Skoletræt, hvad er mine muligheder?

Jeg har for ikke længe siden droppet ud af min uddannelse (salgsassistent) da det ikke var hvad jeg brændte for. Jeg er helt vildt skoletræt og vil egentlig ikke tilbage i skole.

Så jeg vil høre til hvad mine muligheder er. Det jeg brænder for er Computer og IT. Hvad ville du foreslå? Kan jeg bare skrive ind til forskellige Computer/IT virksomheder?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. april 2018 - 07:48 #1
Fund ud af, hvad du vil. Der er mange forskellige jobtyper mht it. Supportfunktion, salg, hardware klargøring/installation osv. Har du kørekort, så kan du være Peter fra L'easy, der sætter udstyr op hos kunder.
Avatar billede finb Ekspert
11. april 2018 - 09:38 #2
Både din kommune
og alle IT-skoler har en
studievejleder,
der kan guide dig.