Avatar billede Annie Praktikant
12. april 2018 - 12:29 Der er 10 kommentarer

Genstart om og om igen

Hej efter en Microsofts opdatering er det ikke muligt at få adgang til andet end sur smiley og besked : computeren stødte på et problem og skal genstartes indsamler fejloplysninger for dig
Stopkode : page fault on non page are
Det er en Lenovo version 10
Jeg har tændt og slukket pc 3 gange jeg har tændt og trykket F12 ingen ting hjælper. Det med genstart har nu varet mange timer. Kan kogen hjælpe mig eller fortælle mig hvor jeg kan få hjælp? Har talt med Microsofts service uden det hjalp. Det er et mega problem da jeg har en hjemmeside så en masse vigtige mails og info er på pc en håber inderligt på hjælp vh Annie
Avatar billede INK Ekspert
12. april 2018 - 12:42 #1
Fandt to løsningsforslag:

https://www.drivereasy.com/knowledge/page-fault-in-nonpaged-area-bsod-error-on-windows-10-solved/

http://www.tomshardware.com/news/how-to-fix-page-fault-error-windows-10,36234.html

Hvis du sket ikke kan åbne Windows skal du nok benytte reparationsmodellen vist i videoen i link 2.
Avatar billede Annie Praktikant
12. april 2018 - 13:07 #3
Hej og mange tak. De instruktioner jeg finder i linket kan jeg bare ikke forstå jeg kan anvrndevda jeg slet ikke kan komme ind i pc'en ??
Avatar billede Annie Praktikant
12. april 2018 - 13:09 #4
Der står at pc indimellem er brugbar men det er den ikke desværre vh Annie
Avatar billede Annie Praktikant
12. april 2018 - 13:11 #5
Jeg kan få et skærmbillede frem ved at trykke F12
Avatar billede INK Ekspert
12. april 2018 - 13:18 #6
Prøv at se videoen. Den viser hvordan man boot'er på en usb lavet på en anden pc. I stedet for at vælge installer, vælger man reparér. Hvis du er usikker på hvad, hvorledes og hvordan, må du nok have hjælp. Jeg kan ikke hjælpe mere på distancen.
Avatar billede Annie Praktikant
12. april 2018 - 13:18 #7
Er der mulighed for at problemet løser sig selvom pc har forsøgt i 6-8 timer med genstart ? Eller er det usandsynligt ?
Avatar billede Annie Praktikant
12. april 2018 - 13:22 #8
Jeg skal have professionel hjælp orker ikke mere forsøg - det er pokkers vigtigt da jeg har hjemmeside og en masse masse vigtig info på pc hvor kan jeg hente hjælp - bor i Gentofte ??
Avatar billede 450025 Ekspert
12. april 2018 - 14:14 #9
Er det bare trøbbel med Win10, har ikke selv merket dette, men det vrimler med Problemer hver dag.
Hvornår blir Win10 for alle? Om 2 år?
Der så mange varianter av Win10 snart nå blir der ingen flere joda?
Win 11-12 nei der får være måte på?
Siste skrik på Stammem løp og kjøp? Og det er Surface, dem seier det internett Brouser for for Dummis?
Win 7 er den beste enda, jeg har bare Flax jeg.
Arne.
Avatar billede KHN Guru
12. april 2018 - 15:43 #10
Kan du starte din pc i fejlsikret tilstand?

Vejledning i at starte pc i fejlsikret tilstand (Windows 10):
https://support.microsoft.com/da-dk/help/12376/windows-10-start-your-pc-in-safe-mode

Hvis ja, følg derefter nedennævnte links anvisning:
https://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://www.tomshardware.com/faq/id-3128626/fix-windows-error-page-fault-nonpaged-area.html&prev=search

Kan du stadig ikke finde ud af hvad du skal gøre, så skriv venligst tilbage.