Avatar billede desist Seniormester
13. april 2018 - 17:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sikkerhedskopiering

Hej
Sidst min Iphone lavede sikkerhedskopiering. Så jeg ved en tilfældighed, at sikkerhedskopieringen fyldte 0 kb, men det den er sat til at sikkerhedskopiere fylder langt mere. Nogen der har prøvet noget lignende, eller ved hvad det skyldes?
Avatar billede INK Ekspert
13. april 2018 - 17:39 #1
Hvis du sikkerhedskopierer til iCloud over wifi, så kan du prøve også at foretage en sikkerhedskopiering til en PC/Mac med kabel. Den skal selvfølgelig fylde mere end 0 kb.
Du kan anvende iTunes eller et tredjepartsprogram til sikkerhedskopiering. Jeg anvender både iTunes og iMazing.
Avatar billede desist Seniormester
14. april 2018 - 08:51 #2
Hej Ink
Jeg har også gjort det gennem Itunes med kabel osv.
Jeg har, så en udfordring med at finde hvor på min pc den ligger sikkerhedskopien?
Og kan man også tjekke i Icloud størrelsen på sikkerhedskopien der. Ved at logge in gennem browser? (for at se om den vitterligt er 0 kb)
Avatar billede INK Ekspert
14. april 2018 - 10:21 #3
I dette link angives hvor backup filen gemmes på forskellige systemer
https://apple.stackexchange.com/questions/96623/where-on-my-pc-does-itunes-store-the-backup
Avatar billede desist Seniormester
14. april 2018 - 11:10 #4
Fornemt. Kan man også gå ind i de specifikke sikkerhedskopieringsfiler på Icloud.com?
Avatar billede desist Seniormester
14. april 2018 - 11:27 #5
Har selv fundet ud af delen med Icloud.
Go´weekend
Avatar billede INK Ekspert
14. april 2018 - 11:37 #6
#4 nej det kan man ikke, kun gendanne fra en sikkerhedskopi.

En sikkerhedskopi i iCloud indeholder ikke dine kodeord til forskellige mailkonti m.m.
Kun en sikkerhedskopi på en PC/Mac indeholder disse, men det forudsætter kryptering med et kodeord.