Avatar billede mort1 Ekspert
14. april 2018 - 19:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny printer kan ikke udskrive billeder

En god bekendt har netop købt en Canon MG5750, som jeg har hjulpet med at installere, hvilket der normalt ikke er mange ben i. Printeren udskriver fint tekst (Word) sort og eller farve, men - billeder udskrives "kun" i S/H, med mindre man udskriver via Canons program "My Image Garden". Vi taler om en nyere pc med Windows 10, og printeren tilsluttet via USB.
Jeg tog printeren md hjem for at prøve den på min egen pc, også Win. 10, og USB tilslutning, her virker alt ok.
Er der et bud på, hvad problemet kan være
Avatar billede ErikHg Ekspert
14. april 2018 - 19:56 #1
Det kunne tyde på et problem med driverne på den pågældende maskine.
Et råd vil være at afinstallere alle drivere, og rens evt. filrester med Unlocker:
Lav først et gendannelses punkt!

https://www.youtube.com/watch?v=pn7gbms9U9s
Avatar billede ErikHg Ekspert
15. april 2018 - 00:01 #2
Linket har ikke noget med indlægget at gøre !!! Der er her tale om en typisk "fejl 40" fra min side :-)
Avatar billede mort1 Ekspert
25. april 2018 - 12:12 #3
Problemet blev løst ved at skippe Windows programmet "Billeder" og gå tilbage til det gamle program "Windows Billedfremviser"