Avatar billede Tobias Olsen Novice
14. april 2018 - 22:49 Der er 10 kommentarer

God computer med alt for lav fps

Hej

Købte en computer for noget tid siden (lenovo Tower Y520). Den burde køre 200 - 250 fps i csgo men istedet for kører den 17 fps!?

Så tog jeg den med til min far også blev det straks bedre. Men da jeg
Kom hjem igen kørte den også perfekt fps, også flyttede jeg den ind på et andet værelse så blev det dårligt igen! Hvad er der galt?
Avatar billede INK Ekspert
14. april 2018 - 22:56 #1
Det lyder som dårlig wifi dækning?
Avatar billede Tobias Olsen Novice
15. april 2018 - 10:50 #2
Vi har dårlig wifi her hjemme! Men det sker også når jeg tager den med til mine kammerater
Avatar billede INK Ekspert
15. april 2018 - 10:53 #3
Har du prøvet med kablet forbindelse. Hvad måler du så?
Avatar billede Tobias Olsen Novice
15. april 2018 - 12:37 #4
Har ikke langt nok kabel
Avatar billede Tobias Olsen Novice
15. april 2018 - 15:01 #5
Men kan prøve og rykke computeren og se hvad der sker
Avatar billede Tobias Olsen Novice
15. april 2018 - 15:31 #6
Der var ingen forskel
Avatar billede ecaspar Mester
30. maj 2018 - 14:07 #7
Husk at deaktivere WIFI når du tester med kabel ellers kan du ikke stole på resultatet

Gaming og især spil som CS:GO  - der er det kun kablet netværk der dur.

Ved wifi er man meget afhængig af hvor mange andre der er på det samme netværk
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
30. maj 2018 - 15:42 #8
Hej Tobias.

Hvor hurtig er jeres internetforbindelse?

Er det kun når du spiller eller er der også problemer når du henter ned fra nettet?
Avatar billede Tobias Olsen Novice
30. januar 2019 - 11:25 #9
hej undskyld for at jeg ikke har svaret!

Min internet hastighed når jeg måler den når den op på 100+
Avatar billede ecaspar Mester
25. marts 2019 - 12:38 #10
Gentager lige
Husk at deaktivere WIFI når du tester med kabel ellers kan du ikke stole på resultatet
Gaming og især spil som CS:GO  - der er det kun kablet netværk der dur.

Ved wifi er man meget afhængig af hvor mange andre der er på det samme netværk
Vi er 3 på 50/50 fiber som alle samtidigt har en FPS på 300 (den langsomste maskine) og 6-700 på den hurtigste.
Hvis du tester maskinen uden net (lokalt med bots) får du et mere retvisende billede af hvad din maskine kan. Hvis det er lavt lokalt bliver det kun ringere når du er på nettet.