Avatar billede lurup Ekspert
15. april 2018 - 20:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Webhotel med webshop

Hvad koster det at oprette en hjemmeside med webshop på ??
Tænker at købe noget fra One.com
Hvad koster det med betaling med mobilepay og/ eller Visa ??

Regner ed ca 500 varenummer
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2018 - 02:28 #1
wordpress hotel, 22,50 kr måned

sådan noget som dibs, dansk internet betaling, til visa, koster mange 1000 kr pr måned... måske 10000 kr - mobile pay selv. ingenting.. og du kan snildt modtage betaling med paypal, det koster dig bare et stort gebyr. priserne står på paypals hjemmeside. (et eller andet sted derinde gemt væk)

Jeg er musiker, og køber ofte VST plugins. det er meget udbredt at betale med paypal.
Avatar billede stjans Guru
16. april 2018 - 08:19 #2
Hej Lurup.

Jeg vil råde dig til at kigge på f.eks. Pensopay - der kombinerer VISA og rene dankort samt også håndterer Mobile Pay. Betaling er langt fra så dyr som ovenfor nævnt. Det er ofte pr. køb og i størrelsesordenen 200-400 om måneden.

Se her for nærmere info - her kan du også lægge dine egne forudsætninger ind:
https://kortgebyr.dk/

Fordelen med Pensopay - synes jeg er, at her får du gateway og indløsning samme sted. Supporten her er i øvrigt den bedste jeg har oplevet.

Paypal vil jeg holde mig fra. Betaling/træk sker inden kunden har modtaget varerne - og de skal have an Paypal konto, hvilket mange iflg mine erfaringer ikke ønsker. Jeg har brugt Paypal på 2 shops - det var ikke en succes.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. april 2018 - 10:16 #3
Selvom webshop bruger paypal kan man altså som køber godt betale direkte med sit kreditkort. Men paypal har den fordel (hvis køber har konto), at de stilles i stil med dankort-sikkerhed herhjemme. Hvis man fx køber fra kina, og varen ikke er ok, så send billede af varen til paypal, og man får pengene tilbage og paypal tager selv kampen med sælger.
Avatar billede stjans Guru
16. april 2018 - 10:30 #4
Hej Claes

Det er ikke altid man kan undgå konto oprettelse.

Det kommer an på ordrens størrelse, omsætning m.v..

Jeg har været i dialog med Paypal over nogle uger for at slippe herfor; det lykkedes ikke, da konto oprettelsen fremadrettet er en del af deres hvid-vask foranstaltninger.
Avatar billede lurup Ekspert
16. april 2018 - 19:59 #5
Kan jeg ikke lave en webshop med betaling  med Mobilepay ?man man ikke godt regne med det kun koster prisen for brugen af mobile konto ?? Det er jo ikke gratis som virksomhed
Avatar billede stjans Guru
17. april 2018 - 07:49 #6
Det bør du kunne.

Tjek dog lige med Danske Bank først - jeg mener der for nylig har lavet nogle begrænsninger i Mobile Pay for business.
Avatar billede Jesper Hansen Praktikant
02. maj 2018 - 14:22 #7
Måske du skulle overveje en Shopify løsning?

Hvis du ikke er så teknisk, så tror jeg du vil få svært ved en "gør det selv" løsning. Tror ikke du vil blive så lykkelig med en one.com shop
Avatar billede lurup Ekspert
13. november 2018 - 21:08 #8
Tak