Avatar billede AJLaursen Juniormester
19. april 2018 - 07:49 Der er 3 kommentarer

Asus Support Device

Hej derude,

Hver eneste gang - hver eneste - jeg tænder for min Asus TP300L laptop, får jeg en besked lydende på:

"Asus Support Device - genstart computeren"

Med andre ord, hver gang jeg tænder laptoppen, er jeg nødt til at genstarte samme.

Nogen der ved hvorledes jeg slipper af med det skrammel ?

På forhånd mange tak !

Venlige hilsner
Allan
Avatar billede INK Ekspert
19. april 2018 - 09:19 #1
Har du forsøgt at afinstallere de forskellige ASUS programmer, der giver fejlen. Du kan evt. geninstallere fra ASUS hjemmesiden.
Avatar billede poko1 Ekspert
19. april 2018 - 09:25 #2
Går ud fra det er Windows 10? Tryk på Windows tasten + R Her får du kør skriv msconfig tryk ok  der vølg start og åbn jobliste hvis tjenesten ses her og er aktiv så deaktiver den
Avatar billede poko1 Ekspert
19. april 2018 - 09:34 #3