Avatar billede Vildmarksbad Praktikant
20. april 2018 - 15:02 Der er 1 kommentar

Explorer virker ikke på en "knap" (

Explorer virker ikke på f.eks. en "knap" (kaldet: choose)  på en hjemmeside.
Chrome virker imidlertid på samme knap!!
Jeg kan heller ikke se videoerne i Yahoo, men på Chrome går det fint.
Skal jeg opdatere på en eller anden måde eller hvad kan jeg gøre?
Med venlig hilsen
Vildmarksbadet
Avatar billede Slater Ekspert
20. april 2018 - 16:39 #1
Lad være med at bruge Internet Explorer.

Der er virkelig ingen som helst grund til at bruge den i dag. Der er masser af sider den ikke er kompatibel med, og der er ikke noget at gøre ved det andet end at bruge en ordentlig browser.